Meer leads en minder ruis

Certis helpt bedrijven met verpakkingsoplossingen op maat. Geen standaarddozen, wel doordacht advies dat vertrekt vanuit de klant zijn noden. Dankzij tonnen ervaring in uiteenlopende sectoren kunnen ze zich snel inwerken in elk productieproces of logistiek systeem. Hun sterkte? Goed luisteren en gericht oplossingen uitwerken. Ze werken voor een diverse doelgroep van bedrijven, telkens met één doel: helderheid brengen in een complex aanbod.

  • We begonnen met snoeien. Weg met overtollige tekst en verwarrende info. In de plaats daarvan: een heldere structuur en een duidelijke call-to-action.
  • We schreven de content om vanuit het perspectief van de klant – niet wat Certis allemaal kan, maar welke problemen ze oplossen.
  • Daarnaast gaven we de website een menselijk gezicht: medewerkers in beeld, echte verhalen, een toon die vertrouwen schept. Bezoekers worden actief aangemoedigd om contact op te nemen, zodat het gesprek snel bij een expert belandt. Want daar zit de meerwaarde van Certis.
  • Een heldere en gebruiksvriendelijke website
  • Meer vertrouwen dankzij menselijke, klantgerichte communicatie
  • +40% stijging in warme leads
  • Duidelijke groei in bezoekersaantallen
  • Meer focus op de sterktes van Certis, zonder ruis

Hoe gingen we tewerk

Een performante website begint niet met vormgeving, maar met inzicht. Daarom startten we dit project met een grondige analysefase. We wilden begrijpen waar het misliep, waarom bezoekers afhaakten, en welke drempels conversie in de weg stonden. Enkel op basis van die inzichten konden we een strategie ontwikkelen die niet alleen mooi oogt, maar ook werkt. Van gedragsanalyse via heatmaps tot een uitgebreide keyword- en concurrentiescan: we lieten geen aspect onbenut om het gedrag, de verwachtingen en het zoekproces van de doelgroep in kaart te brengen. Zo legden we een stevige inhoudelijke en strategische basis voor een nieuwe website die vertrouwen uitstraalt én aanzet tot actie.

Koen Falise
Marketing Manager Certis Benelux

CASES

Dit vind je vast ook interessant